Zamówienia publiczne
PCPR.RPOWM.ZO.RŁ.4106.2.2020 INFORMACJA O WYNIKACH Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Lipsku przy ul. Iłżeckiej 6, 27-300 Lipsko informuje, że w dniu 11.03.2020 r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert w ramach organizacji warsztatów ,,Warsztaty terenów zielonych dla osób z niepelnosprawnosciami” w ramach projektu ,,Razem łatwiej”. Informacja o wynikach. |
PCPR.RPOWM.ZO.RŁ.4106.1.2020 INFORMACJA O WYNIKACH Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Lipsku przy ul. Iłżeckiej 6, 27-300 Lipsko informuje, że w dniu 06.03.2020 r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert w ramach organizacji warsztatów ,,Artystyczne szycie firan - warsztaty krawieckie” w ramach projektu ,,Razem łatwiej”. Informacja o wynikach. |
Lipsko 02.03.2020 r. PCPR.RPOWM.ZO.RŁ.4106.2.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ,,Warsztaty terenów zielonych dla osób z niepłnosprawnościami” ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej’’ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Załącznik nr. 1 - opis przedmiotu zamówienia. Załącznik nr. 2 - formularz ofertowy. |
Lipsko 27.02.2020 r. PCPR.RPOWM.ZO.RŁ.4106. 1.2020 ZAPYTANIE OFERTOWE Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów ,,Artystyczne szycie firan- warsztaty krawieckie ” dla 8 osób z niepłnosprawnościami w ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej’’ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Załącznik nr. 1 - opis przedmiotu zamówienia. Załącznik nr. 2 - formularz ofertowy. |
Informacja o wynikach naboru na zatrudnienie korepetytorów do przeprowadzenia indywidualnych zajęć edukacyjnych. Informacja o wynikach naboru na zatrudnienie korepetytorów do przeprowadzenia indywidualnych zajęć edukacyjnych korepetycji z matematyki dla wychowanków instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej w projekcie ,,Razem łatwiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 realizowanego przez PCPR w Lipsku. Informacja o wynikach naboru na zatrudnienie korepetytorów. |
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych - korepetycji dla wychowanków instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej. Lipsko 10.07.2019r. PCPR.RPOWM.ZO.RŁ.4106.2.2019 ZAPYTANIE OFERTOWE Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych korepetycji dla wychowanków instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej w ramach w ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej’’ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Zapytanie ofertowe na zajecia edukacyjne - korepetycje. |
Informacja o wynikach naboru na zatrudnienie korepetytorów do przeprowadzenia indywidualnych zajęć edukacyjnych. Informacja o wynikach naboru na zatrudnienie korepetytorów do przeprowadzenia indywidualnych zajęć edukacyjnych korepetycji z matematyki oraz j. angielskiego dla wychowanków instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej w projekcie ,,Razem łatwiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 realizowanego przez PCPR w Lipsku. Informacja o wynikach naboru na zatrudnienie korepetytorów. |
Zapytanie ofertowe na przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych - korepetycji dla wychowanków instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej.
Lipsko 22.05.2019r. PCPR.RPOWM.ZO.RŁ.4106.1.2019 ZAPYTANIE OFERTOWE Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnych zajęć edukacyjnych korepetycji dla wychowanków instytucjonalnej i rodzinnej pieczy zastępczej w ramach w ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej’’ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. |
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY |
Numer postępowania: PCPR.RPOWM.4106.2.2019 Lipsko, dnia 25.02.2019 r. INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY Zawiadomienie o zawarciu umowy dot.: postepowania o udzielenie zamówienia publicznego: „ORGANIZACJA WARSZTATÓW I SZKOLEŃ W RMACH PROJEKTU ,,RAZEM ŁATWIEJ”, nr postępowania PCPR.RPOWM.4106.2.2019. Informacja o zawarciu umowy.pdf |
INFORMACJA O WYNIKACH | |
Numer postępowania:PCPR.RPOWM.4106.2.2019 Lipsko, dnia 22.02.2019 r.
INFORMACJA O WYNIKACH
Więcej(...) |
|
Organizacja usługa aktywnej integracji o charakterze społecznym i zawodowym w projekcie „Razem łatwiej" |
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia_.docx Załącznik nr 1a Wykaz osób - do punktacju_.docx Załącznik nr 2 oferta cenowa_.docx Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o spełęnieniu warunk+-w udziału w postępowaniu_.docx Załącznik nr 4 - Oświadczenie - Nie podleganie wykluczeniu z udzia+éu w post¦Öpowaniu_.docx Załącznik nr 5 grupa kapita+éowa_.doc |
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
Lipsko 31.01.2019r. INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Lipsku przy ul. Iłżeckiej 6, 27-300 Lipsko informuje, że w dniu 29.01.2019 r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert w postepowaniu o zamówienie publiczne, dotyczące zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi pn. Organizacja usługa aktywnej integracji o charakterze społecznym i zawodowym w projekcie „Razem łatwiej”, numer postępowania: PCPR.RPOWM.4106.1.2019. Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono.
|
Organizacja usługa aktywnej integracji o charakterze społecznym i zawodowym w projekcie „Razem łatwiej |
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.docx Załącznik nr 1a Wykaz osób - do punktacju.docx Załącznik nr 2 oferta cenowa .docx Załącznik nr 3 Oświadczenie wykonawcy o spełęnieniu warunk+-w udziału w postępowaniu.docx Załącznik nr 4 - Oświadczenie - Nie podleganie wykluczeniu z udzia+éu w post¦Öpowaniu.docx Załącznik nr 5 grupa kapita+éowa.doc |
INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY |
Numer postępowania: PCPR.RPOWM.4106.4.2018 Lipsko, dnia 25.10.2018 r. Zawiadomienie o zawarciu umowy dot.: postepowania o udzielenie zamówienia publicznego: „ORGANIZACJA WARSZTATÓW I SZKOLEŃ W RMACH PROJEKTU ,,RAZEM ŁATWIEJ”, nr postępowania PCPR.RPOWM.4106.4.2018 INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY dot.: postepowania o udzielenie zamówienia publicznego: „ORGANIZACJA WARSZTATÓW I SZKOLEŃ W RMACH PROJEKTU ,,RAZEM ŁATWIEJ” Dyrektor PCPR Lipsko informuje, że w prowadzonym postępowaniu w dniu 22.10.2018 zawarto umowę z Wykonawcą: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
Henryka Barbara Kosanowska |
INFORMACJA O WYNIKACH | ||||||||||
Numer postępowania: PCPR.RPOWM.4106.4.2018 Lipsko, dnia 18.10.2018 r. INFORMACJA O WYNIKACH
W postępowaniu wpłynęła 1 oferta. Po dokonaniu otwarcia Zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 18.10.2018 r. o godz. 10:00.
Henryka Barbara Kosanowska |
||||||||||
INFORMACJA O WYNIKACH |
informacja o wynikach -1.pdf |
Zbiorcze zestawienie ofert | ||||||||||||
Numer postępowania:PCPR.RPOWM.4106.3.2018
Zbiorcze zestawienie ofert w przetargu nieograniczonym na: Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwoty: 314 668,00 zł
Warunki płatności oraz termin realizacji - zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Henryka Barbara Kosanowska
|
||||||||||||
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipsku, ul. Iłżecka 6, 27-300 Lipsko, informuje, że w prowadzonym postępowaniu dotyczącym zakupu oraz dostawy 20 rowerów górskich zakupionych w ramach zajęć sportowo-ruchowych zorganizowanych w ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. została wybrana oferta złożona przez: SLKLEP ROWER SPORT, Liliana Figura ul. Perzyny 1, 26-700 Zwoleń. Uzasadnienie wyboru:
|
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Lipsko, dnia 25.09.2018r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipsku, ul. Iłżecka 6, 27-300 Lipsko, informuje, że w prowadzonym postępowaniu dotyczącym zakupu oraz dostawy 20 rowerów górskich zakupionych w ramach zajęć sportowo-ruchowych zorganizowanych w ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. została wybrana oferta złożona przez: SLKLEP ROWER SPORT, Liliana Figura ul. Perzyny 1, 26-700 Zwoleń. Uzasadnienie wyboru:
|
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA |
Ogłoszenie nr 500228432-N-2018 z dnia 24-09-2018 r. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: informacja dla wykonawców nr 1-1.pdf |
Szacowanie wartości |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę 20 kasków ochronnych, 44 rękawic ochronnych oraz 44 kamizelek ochronnych |
zapytanie ofertowe na zakup kaski ochronne, kamizelki oraz rękawice ochronne docx.pdf |
Zapytanie ofertowe na zakup i dostarczenie rowerów |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipsku, ul. Iłżecka 6, 27-300 Lipsko, informuje, że w prowadzonym postępowaniu dotyczącym zakupu oraz dostawy 20 kasków ochronnych, 44 rękawiczek oraz 44 kamizelek ochronnych zakupionych w ramach zajęć sportowo-ruchowych zorganizowanych w ramach projektu pt. ,,Razem łatwiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. została wybrana oferta złożona przez: SLKLEP ROWER SPORT, Liliana Figura ul. Perzyny 1, 26-700 Zwoleń. Uzasadnienie wyboru:
zapytanie ofertowe na zakup i dostwę rowerów.pdf |
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA |
Lipsko, 06.08.2018r. Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą w Lipsku przy ul. Iłżeckiej 6 27-300 Lipsko informuje, że w dniu 03.08.2018r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu o zamówienie publiczne, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku”, numer postępowania: PCPR.RPOWM.4106.2.2018 Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. – dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważniono.
|
Ogłoszenie nr 591799-N-2018 z dnia 2018-07-19 r. |
Ogłoszenie nr 591799-N-2018 z dnia 2018-07-19 r. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku” w ramach projektu ,,Razem łatwiej Nazwa projektu lub programu Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): I.4) KOMUNIKACJA: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku” w ramach projektu ,,Razem łatwiej II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku Zakres adaptacji: dostosowanie łazienek na dwóch kondygnacjach dla osób poruszający się na wózkach wymiana balustrad na klatce schodowej (istniejące balustrady nie spełniają wymagań obowiązujących warunków technicznych w uwagi na wysokość) montaż platformy dla niepełnosprawnych wymiana posadzek w komunikacji na antypoślizgowe malowanie pomieszczeń komunikacji ogólnej Zastawienia powierzchni oraz charakterystyczne dane liczbowe Zestawienie powierzchni Powierzchnia użytkowa łazienki na I piętrze 12,52 m2 Powierzchnia użytkowa łazienki na II piętrze 11,50 m2 Powierzchnia użytkowa pom. gospodarczego 2,70 m2 Powierzchnia użytkowa komunikacji ogólnej na I piętrze 64,30 m2 Powierzchnia użytkowa komunikacji ogólnej na II piętrze 66,80 m2 Opis stanu istniejącego Pomieszczenia łazienek składają się z przedsionka oraz pomieszczenia wyposażonego w dwie wydzielone kabiny ustępowe. Ściany wewnętrz¬ne wykonane metodą tradycyjną jako murowane z cegły. Okładziny ścian oraz podłóg z płytek ceramicznych przyklejonych na zaprawie cemen¬towej do wysokości 2,0m. Stolarka drzwiowa - drzwi płytowe w kolorze białym. Łazienki wyposażone w instalację elektryczną, instalację ciepłej i zimnej wody, instalację kanalizacyjną . Wentylacja metodą grawitacyjną. Posadzki w pomieszczeniach komunikacji wykonane z parkietu drewnianego pokrytego warstwą gumoleum. Listwy przyścienne drewniane. Klatka schodowa wyposażona w balustrady metalowe malowane o wysokości 0,95m. Zakres robót i kolejność realizacji: Roboty rozbiórkowe Roboty murarskie Remont posadzek Wymiana stolarki drzwiowej Remont instalacji elektrycznej Remont instalacji sanitarnej Prace malarskie i glazurnicze Prace montażowe Przewidywane etapy prac : prace rozbiórkowe prace wewnętrzne prace montażowe Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu pn. „Razem łatwiej” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’ II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak II.9) Informacje dodatkowe:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Informacje dodatkowe
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
załącznik nr 1 Formularz_oferty.doc Załącznik nr 1a Oświadczenie o podwykonawcach.doc Załącznik nr 1b Wykaz Osob do punktacji.doc załącznik nr 2 oswiadczenie-o-niezaleganiu.docx Załącznik nr 3 oswiadczenie w arunki-udzialu-postepowanie.docx Załącznik nr 4 oswiadczenie-podstawy-wykluczenia.docx załącznik nr 5 grupa kapitałowa.doc Załącznik nr 6 Wykaz Osob.doc załącznik nr 7 Wzór_umowy.docx załącznik nr 8 Wykaz_robót.doc |
NABÓR NA STANOWISKO PRACY PSYCHOLOG |
Zamawiający KOD CPV- 85121270-6- usługi psychiatryczne lub psychologiczne Przedmiot zamówienia: Do zadań psychologa będzie należało; 3. Wymagania niezbędne: 5. Wymagane dokumenty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipsku, ul. Iłżecka 6, 27-300 Lipsko Oferty należy składać do: 10.07.2018r., godz. 14.30 Z dopiskiem na kopercie ,,Nabór na wolne stanowisko pracy psychologa ” w ramach projektu Informacje dodatkowe: Postanowienia końcowe: |
NABÓR NA STANOWISKO PRACY KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ |
Zamawiający KOD CPV- 85121270-6- usługi psychiatryczne lub psychologiczne Przedmiot zamówienia: Do zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej będzie należało;
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lipsku, ul. Iłżecka 6, 27-300 Lipsko Oferty należy składać do: 10.07.2018r., godz. 14.30 Z dopiskiem na kopercie ,,Nabór na wolne stanowisko pracy koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej ” w ramach projektu ,,Razem łatwiej”
zał. 1Oświadczenia dla koordynatpra.docx |
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: „Adaptacja oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w budynku Starostwa Powiatowego w Lipsku” w ramach projektu ,,Razem łatwiej” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX ,,Wspieranie włączania społecznego i walka z ubóstwem’’, Działania 9.1. ,,Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu’’. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane |
załącznik nr 1 Formularz_oferty.pdf Załącznik nr 1a Oświadczenie o podwykonawcach.pdf Załącznik nr 1b Wykaz Osob do punktacji.pdf Załącznik nr 2 oswiadczenie-o-niezaleganiu.pdf Załącznik nr 3 oswiadczenie warunki-udzialu-postepowanie.pdf Załącznik nr 4 oswiadczenie-podstawy-wykluczenia.pdf Załącznik nr 5 grupa kapitałowa.pdf Załącznik nr 8 Wykaz_robót.pdf |
Data modyfikacji: 2018-06-14 11:41:13
Opublikowane przez: Administrator BIP